سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند گفت: تایلند مورد نظر من باید سریع‌تر و شاداب‌تر کار کند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ژوزه مندز در نشست خبری بعد بازی با لبنان بیان کرد: هیچ‌کس انتظار برد با تفاضل گل بالا را نداشت، لبنان تیم بسیار خوبی است و ما توانستیم روح بازی را در اختیار بگیریم، با این که کمی خسته بودیم اما دو‌ گل در دقایق کلیدی به ثمر رساندیم. اگر این بازی بین دو تیمی که از نظر فیزیکی در شرایط مناسب بودند، انجام می‌شد، نتیجه چیز دیگری بود. 
وی در پاسخ به این سوال که علاقه دارید بازی بعدی با ایران رو به رو شوید یا افغانستان؟ اظهار کرد: جواب دادن به چنین سوالی سخت است، چون هر دو تیم کیفیت بسیار بالایی دارند و برای اینکه در مرحله بعدی شانسی داشته باشیم، باید خیلی خوب کار کنیم.
مندز خاطرنشان کرد: انتظار دارم این برد به افزایش اعتماد به نفس بازیکنان کمک کند، فشار روی تیم‌ها طبیعی بوده و اکثر بازیکنان من تاکنون بازی بین‌المللی در خارج از خانه نداشتند و تیم ما به اندازه کافی سریع و شاداب نیست. 
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان در نشست خبری اظهار کرد: از نقاطی که روی آن کار کرده بودیم گل دریافت کردیم، تمرکزمان روی دفاع بود و اشتباهاتی داشتیم که بازی به نفع تایلند پیش رفت، سعی می‌کنیم برای بازی بعد استراحت و ریکاوری کنیم. 
تارک رزق افزود: بازی اول مقابل قزاقستان خوب کار کردیم، این تیم بسیار قدرتمند بود و ما در بازی امروز نیز موقعیت‌های زیادی داشتیم. 
گفتنی است دیدار دو تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند و تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان به نتیجه هشت بر یک به سود تایلند خاتمه یافت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.