اولین نمایشگاه چالش‌ها و نیازهای صنایع و سازمان‌های آذربایجان شرقی، ۲۹ خرداد ماه  در محل مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان افتتاح خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، این نمایشگاه برای اولین بار در آذربایجان شرقی  و به منظور شناسایی نیازها و چالش‌های صنایع و سازمان‌های استان در زمینه طراحی و تولید تجهیزات ، قطعات و مواد مورد نیاز برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
دراین نمایشگاه صنایع و سازمان‌های استان، قطعات ، تجهیزات نیاز ها و چالش‌های خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهند داد و زمینه آشنایی محققین و فناوران استان با نیازهای صنایع و سازمان‌ها فراهم خواهد شد.
 
 مراسم اختتامیه این نمایشگاه  روز پنجشنبه 30 خرداد برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه مسیرعمومی نمایشگاه‌های فناوری که در آن نتایج تحقیقات و پژوهش‌های محققین به نمایش گذاشته می‌شود، معکوس خواهد شد و سازمانها و صنایع مختلف قطعات ، تجهیزات و مواد مورد نیازخود را در معرض نمایش محققین و فناوران قرار خواهند داد.
 
در این نمایشگاه پس از شناسایی فناوران و محققین دارای دانش مربوطه، پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی هزینه‌های مربوط به توسعه دانش فنی تا مرحله ساخت و تولید نمونه اولیه را متقبل خواهد شد و  موافقت نامه سه جانبه فی‌ مابین فناور (حقیقی/حقوقی)، پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و صنعت/سازمان منعقد خواهد شد و فناوران می‌توانند با بهره مندی از حمایت‌های پارک نسبت به ارائه طرح های عملی برای رفع چالش‌های صنایع اقدام کنند .
 
ساعات بازدید از نمایشگاه 16 الی 20 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 خرداد است و نمایشگاه در محل مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-language:FA;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.