به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سعید کشاورز امامی مسئولیت اجتماعی را در کنارسلامت و امنیت از لازمه های زندگی شهری خواند و افزود: زندانی شدن فردی به خاطر جرم غیرعمد در زندان سرآغاز ایجاد مشکلات بسیاری برای جامعه از جمله تحمیل هزینه اضافی به بیت المال، تحمیل هزینه های اقتصادی بی شمار به خانواده و سبب بروز آسیب هایی است که خانواده ها را تهدید می کند.
وی به آزادسازی20زندانی از میانه درسال گذشته ازسوی ستاد دیه کشور با70میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: 15میلیارد ریال آن کمک بلاعوض ازسوی ستاد دیه استان بود.
امامی با اشاره به وجود530نفرمحکوم جرائم مالی و غیرعمد در سطح استان، آزادی این افراد رانیازمند یکهزار و520میلیاردریال اعلام کرد افزود:
در زمان حاضر 39 نفر زندانی جرائم غیرعمد در میانه برای آزادی نیازمند20میلیارد ریال مشارکت هستند.
وی همچنین بابیان اینکه330میلیون ریال درجشن گلریزان سال گذشته میانه جمع شد از جذب15میلیارد ریال ازسوی ستاد دیه استان به شهرستان خبرداد.
وی گفت: برای مشارکت مردم میانه در جشن گلریزان باید فرهنگ سازی لازم انجام شود تا شاهد مشارکت بیش از پیش مردم وخیرین در این راستا باشیم.
امام جمعه میانه نیز در این مراسم گفت: اگرسرمایه و پولی دراختیار ماست نعمت محسوب شده و باید باکمک به نیازمندان شکرانه این نعمت رابه جای آوریم.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی با بیان اینکه صدقه70نوع بلا را دفع می کند، افزود: وقوع برخی حوادث قابل پیش بینی نبوده و ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد پس باید تا سالم هستیم باقدرشناسی و شکرگزاری یاریگر کسانی باشیم که در اثرحوادث ناخواسته و غیرعمد گرفتار شده اند‌.
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.