رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی گفت: روابط عمومی‌ها نباید و نمی‎توانند افکار عمومی را فریب دهند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، داود بهبودی در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: همچنان که جامعه دچار تغییر می‎شود چشم‎اندازها نیز تغییر می‎کنند و روابط عمومی بی تردید در نوک این تغییر قرار دارد.
 وی افزود: قرار است روابط عمومی از همه ابزارهایش نظیر تکنولوژی، خلاقیت و ابزارهای ارتباطی استفاده کند تا جامعه و سازمان ها را برای آینده آماده کند.
وی تاکید کرد: امروز جامعه اطلاعاتی معنی و مفهوم گسترده‌ای یافته و جامعه‌ای است که در آن اندوخته‌ها نه بر اساس مالی، طبیعی و فیزیکی بلکه برخاسته از دانش و دانایی بشر و اطلاعاتی است که بر اساس آن پردازش می‎شود.
بهبودی تصریح کرد: توسعه منوط به اطلاعات و بهره‎مندی از آنها بوده و بر همین اساس فرایند تعیین کنندگی توسعه وابسته به خدمات اطلاعاتی در عرصه‎های مختلف است.
وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید اعتماد عمومی را که به مثابه یک سرمایه اجتماعی است تقویت کنند و در دیوار بی اعتمادی دولت و ملت رخنه ایجاد کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی با اشاره به تحولات پرشتاب جامعه جهانی از حیث تولید و تبادل اطلاعات بیان کرد: روابط عمومی به شکل کنونی شانسی برای بقا ندارد، بنابراین بایستی پوست اندازی کرده و به استقبال آینده رود و تغییر را در آغوش بگیرد.
بهبودی با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی‎ها در راهبری توسعه گفت: شاید امروز مهمترین ماموریت روابط عمومی‎ها ارائه تصویری صحیح از افکار عمومی به تصمیم گیران حوزه‎های اقتصاد، هنر، سیاست و فرهنگ است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.