بابک شریفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسیرهای 23 ایستگاه بی آر تی از راه آهن تا میدان بسیج که به صورت رفت و برگشت 46 ایستگاه را شامل می شود با استفاده از بتن آرمه بهسازی می شوند.
وی افزود: در حال حاضر در سه ایستگاه واقع در محل‌های سه راهی ولیعصر، شهریار و سه راهی آذری عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی آغاز شده است.
شریفی با اشاره به اینکه در مسیرهای بی آر تی عمده ترین مشکل مربوط به آسفالت نزدیک محل های ایستگاه اتوبوس است، افزود: از لحاظ عبور و مرور وقتی اتوبوس به ایستگاه می ‌رسید به دلیل کشیدگی ترمز منجر به جمع شدگی آسفالت می شد که در تلاش هستیم این مشکلات را در سریع ترین زمان حل کنیم.
وی از پایان عملیات بهسازی آسفالت مسیرهای بی آر تی خبر داد و گفت: به همین منظور مناقصه‌ ای برگزار می‌ شود که در نهایت تا انتهای امسال تمام ایستگاه های بی آر تی بهسازی می شود.
شریفی با اشاره به کیفیت خوب آسفالت استفاده شده در تبریز، اظهار داشت: پس از افتتاح کارخانه آسفالت 160 تنی سازمان عمران شهرداری تبریز، آسفالتی که در این کارخانه تولید می ‎شود از لحاظ کیفیت در بهترین شرایط قرار دارد.
وی ادامه داد: در این کارخانه بخشی به عنوان کنترل کیفی وجود دارد که آسفالت تولیدی از نظر کیفی ارزیابی می شود و دستگاه ها و تجهیزاتی که در کنترل کیفیت آسفالت داریم به صورت روتین و ماهانه توسط اداره استاندارد مورد ارزیابی قرار می گیرند که در کنار آن با آزمایشگاه مکانیک خاک استان ارتباط تنگاتنگی داریم که خود را بازآموزی کرده و آنها هم در کنار ما بر کیفیت آسفالت تولیدی نظارت دارند.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.