سیدعلاالدین نقیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان، حدود یک میلیارد و 58 میلیون تومان از طریق کمک های اشخاص حقیقی در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی به این انجمن بوده است.
وی ادامه داد: همچنین 80 میلیون تومان نیز از طریق کمک اشخاص حقیقی و سازمان زندان های کشور و 74.3 میلیون تومان نیز از محل سود سپرده های این انجمن در بانک ها، درآمدزایی شده است.
نقیبب اضافه کرد: در این مدت، 443.5 میلیون تومان نیز از طریق فعالیت های اقتصادی این انجمن برای تامین نیازهای خانوارهای نیازمند زیرپوشش درآمد کسب شده است.
وی گفت: درآمدهای انجمن در سال گذشته از محل اجاره مغازه ها، کیوسک های عریضه نویسی در مراغه و عجبشیر، فروش اوراق شکواییه و نیز کارگاه های قالیبافی و اشتغالزایی بوده است.
وی افزود: در طول سال گذشته، بیش از 1.5 میلیارد تومان نیز برای خدمات رسانی و تامین نیازهای مادی و معیشتی خانوارهای زندانیان مراغه و عجب شیر در زندان مراغه و سایر زندان ها هزینه شده است.
وی ادامه داد: در این مدت، 552.4 میلیون تومان در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی از جمله تامین سبدهای حمایتی، پوشاک، بسته های تحصیلی، خدمات درمانی و سایرکمک های مالی از طریق این انجمن به خانواده های نیازمند زیرپوشش این انجمن ارائه شده است.
وی اضافه کرد: همچنین 539.4 میلیون تومان نیز برای آزادی 69 زندانی و هزینه سفر آنان برای بازگشت به آغوش خانواده های خود هزینه شده است.
وی افزود: همچنین در طول سال گذشته، 99.8 میلیون تومان به زندانیان به صورت کمک مالی و نیز حدود 80 میلیون تومان نیز به عنوان دستمزد قالی بافی به زندانیان مشغول به کار در کارگاه قالیبافی این انجمن پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، بیش از 450 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده های زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه هستند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مندند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.