به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم روز پنجشنبه در تجمع مردمی حمایت از سپاه پاسداران مقابل یاوه گویی سران آمریکا، اظهار داشت: ترامپ احمقانه سپاه را تروریست اعلام می کند در حالی که تمام دنیا می داند رییس جمهوری آمریکا تروریست است و مسوولیت خون هایی که در نقاط مختلف دنیا بر زمین ریخته می شود، بر عهده استکبار است.
وی با اشاره به جمعیت گسترده شرکت کننده در تجمع مردمی برای محکومیت اقدام بی شرمانه آمریکا و در حالی که خود نیز جامه سبز سپاه را بر تن داشت، افزود: تمام مردم ایران به صورت ناپیوسته عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: این اقدام آمریکا علیه سپاه طرح جدیدی نیست و از سال 2001 میلادی در دستور کار روسای جمهوری آمریکا قرار داشته است، اما به علت هراس و تبعاتی که این کار بی شرمانه داشت اجرا نمی کردند.
وی ادامه داد: این اقدام در جهت حمایت ترامپ از نخست وزیر اسرائیل و یک روز مانده به انتخابات انجام شد تا با حمایت از نتانیاهو بتواند آخرین برگ برنده برای پیروزی در انتخابات را در اختیار وی قرار دهد.
وی اضافه کرد: بسیاری معتقدند هدف فوری ترامپ از این اقدام به بیست و یکمین دوره انتخابات اسراییل مربوط است.
امام جمعه تبریز گفت: تروریست خواندن سپاه بیشتر جنبه نمادین دارد؛ این طرح بعد از حادثه 11 سپتامبر مورد نظر آمریکا بود، اما هدف واقعی واشینگتن تفکیک اقتصاد کشور است.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: طبق گفته برخی منابع آمریکایی که نمی‌خواهند نام شان مطرح شوند، تروریستی خواندن سپاه بیشتر جنبه نمادین دارد، چرا که این نهاد هم اکنون به موجب فرمانی که جرج بوش پس از حملات ۱۱ سپتامبر امضا کرد از دید واشینگتن یک نهاد تروریستی به شمار می‌رود.
وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد دولت ترامپ به دنبال یک عملیات بزرگ روانی علیه ایران بوده و دنبال نوعی تفکیک در اقتصاد ایران است تا اقتصاد تحریمی را از غیر تحریمی جدا کند و سپاه را به عنوان عامل مشکلات اقتصادی ایران معرفی کند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه باید در مقابل تصمیم آمریکا، راه‌های ضربه زدن به اقتصاد آمریکا و شرکایش را پیدا کنیم، اظهار داشت: آنان در منطقه کارهای پیمانکاری بسیاری دارند و ایران می‌تواند روی مختل کردن فعالیت‌های آنان کار کرده و همچنین به شرکای اقتصادی منطقه‌ای آمریکا ضربه بزند.
وی یاد آور شد: یکی از پیامدهای بزرگ اقدام احمقانه آمریکا در خصوص سپاه تعمیق وحدت ملی بین گروه های
مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه لباس فرزندم را بر تن کرده و آمده‌ام تا با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنم، گفت: تاکنون هر چه شهید داده‌‌ایم در راه مبارزه با تروریسم بوده است.
حکیمه غفوری با اشاره به مجاهدت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف اظهار داشت: آیه شریفه حک شده در آرم سپاه تحقق یافته است چون امروز بزرگ‌ترین دشمن اسلام آمریکا از واهمه‌ خود از سپاه اسلام، حرف می زند و نمی‌تواند کاری کند.
وی تاکید کرد: امروز همه مردم ایران سپاهی‌اند و دشمنان بعد از ۴۰ سال اعمال توطئه‌های ننگین دچار شکست شده‌اند.
در این تجمع مردم با شعارهای 'ایران اهلی اویاخ ده سپاهینا دایاخ ده'، 'تبریز اهلی اویاخ ده سپاهینا دایاخ ده'،'سپاه صاحب الزمان حامی مستضعفان'، 'سپاهی خط شکن حافظ دین و میهن' از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.