اسماعیل عطاپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نظارت نوروزی بازار از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا 15 فرودین امسال اجرا شد، اعلام کرد: در این مدت افزون بر 1600 شکایت مردمی از طریق سامانه 124 دریافت و پس از رسیدگی ، 157 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و شکایت 106 نفر منجر به مصالحه شد.
وی بیشترین پرونده های تخلف صنفی را مربوط به صنف پوشاک ، اقلام پروتئینی ، میوه و تره بار و آرد و نان اعلام و اضافه کرد: عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و گران فروشی در صدر تخلفات صورت گرفته در طول اجرای طرح نظارتی نوروزی است.
عطاپور با بیان اینکه بخشی از بازرسی های نوروزی به صورت مشترک و با همکاری تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو، صداوسیما، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و اداره کل استاندارد انجام شد، گفت: در بخش خدمات عمومی 148 پرونده تخلف برای قالیشویی ها، خشکشویی ها، غذاخوری ها، رستوران های بین راهی و شرکت های حمل و نقل تشکیل شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از عموم مردم و مصرف کنندگان کالا و خدمات خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی بنگاه های اقتصادی شامل عرضه کنندگان کالا و خدمات، موارد را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.