به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در آخرین جلسه شورای اداری سال 97 شهرستان با اشاره به اینکه در سال جاری تنها هدف اصلی دشمن تحت الشعاع قرار دادن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: با حضور مردم و پشتیبانی از انقلاب و نظام دشمنان ناکام ماندند.
وی به پمپاژ یاس و ناامیدی از سوی دشمنان و معاندین نظام در جامعه اشاره کرد و گفت: جامعه ما از نظر منابع غنی بوده و مشکلی در این خصوص نداریم اما باید اطلاع رسانی شود تا با اشرافیت اطلاعاتی به ترسیم آینده بپردازیم .
وی ادامه داد: سپهر و اقبال سیاسی ما در سال آتی متفاوت تر از سال جدید خواهد بود به شرطی که منابع و داشته های خود را مدیریت کرده و با تسلط بر امور در حوزه کاری خود به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.
فرماندار میانه با بیان اینکه سال آتی سال انتخابات بوده و فرصتی برای تقویت سرمایه های اجتماعی است، افزود: باید بستری امن و پایدار برای پدیده انتخابات فراهم کنیم تا مردم با مشارکت حداکثری به انتخاب اصلح بپردازند.
وی در ادامه به کاهش تحمل جامعه در سایه مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: ما بعنوان خادمین ملت باید در جهت تقویت تحمل مردم و تاب آوری اجتماعی تلاش کرده و با اقناع سازی، اعتمادسازی، افزایش سطح خدمات و رضایتمندی هر چه بیشتر مردم به جلب مشارکت حداکثری بپردازیم.
مشایخی مبنا قرار دادن مودت بین مسئولان در تمامی امور، تعامل و هم افزایی، جریان شناسی و اشرافیت اطلاعاتی را عامل اصلی در دستیابی به اهداف عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت موجود جامعه باید با تسهیل هر چه بیشتر در امور سرمایه گذاری و فراهم کردن بستر به استمرار سرمایه گذاری ها در شهرستان کمک کنیم.
وی لازمه تاب آوری اجتماعی را تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: مسئولین و کارکنان ادارات باید این اصل را سرلوحه امور خود قرار دهند.
فرماندار میانه بوم گردی را از دیگر اولویت ها برای سال آتی خواند و از تلاش های تمامی اعضای شورای اداری، شورای تامین، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و در راس آنها از امام جمعه محبوب و مردمی میانه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به لحاظ مساعدت در تمامی امور، تقدیر کرد.
مشایخی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه ظرفیت و بازوی توسعه شهرستان به شمار می روند، افزود: این قشر تلاشگر جامعه باید بدون حاشیه به انجام رسالت خود پرداخته و مسئولان نیز همکاری تنگاتنگ با خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی داشته باشند.
وی چهار موضوع مهم قاچاق سوخت، آرد و نان، دام زنده و قطع اشجار را از مواردی خواند که باید تحت کنترل و نظارت همه جانبه قرار گیرد.
امام جمعه میانه نیز در این جلسه حفظ سنگر انقلاب، با وجود تمامی هجمه ها و فشارهای سنگین اقتصادی از سوی دشمنان را در سایه یاری خدا و تلاش و مجاهدت نیروهای عرصه امنیت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبداله محمدی، برنامه ریزی و مدیریت صحیح از سوی مسئولین در جهت رفع برخی ضعف ها و مشکلات موجود در سال آتی را ضروری دانست.
وی همچنین بر اختصاص وقت برای خانواده از سوی مسئولان تاکید کرد و با اشاره به احادیث و آیات زیادی در نجات دادن خود و خانواده از آتش جهنم گفت: اگر خانواده و فرزندان مسئولان در آرامش نباشند وقتی برای ملت نخواهند داشت.
امام جمعه میانه اصل دیگر در رعایت حال خانواده را فرق قائل نشدن بین فرزندان خواند و افزود: این اصل باید در ادارات نیز رعایت شده و تبعیضی بین مراجعه کنندگان قائل نشویم.
حجت الاسلام محمدی برخورد با اراذل و اوباش در سال جاری را مطلوب خواند و افزود: باید با نظارت بیشتر بویژه در ایام عید جلوی سوء استفاده گران در بازار گرفته شود.
وی کمک به توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان از سوی بانکها و توسعه دانشگاه ها را از دیگر نیازهای شهرستان برشمرد و اولویت دادن به رفع این نیازها از سوی مسئولین را خواستار شد.
در پایان جلسه از منتخبین شهرستان میانه در ارزیابی ادارات در حوزه های صیانت از حقوق شهروندی، حریم امنیت عمومی و عفاف و حجاب، عوامل برپایی مراسم دهه فجر و برترین های حوزه های مختلف تجلیل شد.
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.