سرهنگ محمدرضا هنرور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کاروان در قالب سه اتوبوس است و شرکت کنندگان به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی فتح المبین، شرهانی، دوکوهه، فکه، طلائیه، شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه و معراج شهدای اهواز دیدن می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با رشادت‌ ها و ایثارگری‌ های رزمندگان اسلام است، گفت: شرکت کنندگان در این اردو با حضور در مناطق عملیاتی پیرانشهر ضمن بازدید از این مناطق با آرمان ‌های شهدا تجدید بیعت می ‌کنند.
هنرور با اشاره به برنامه های فرهنگی ویژه کاروان های راهیان نور اعزامی از شهرستان عجب شیر گفت: ناحیه مقاومت بسیج محلات ضمن برنامه ریزی برای اعزام، برنامه های فرهنگی دیگر نظیر برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصایای شهدا و اقامه نماز جماعت را برای تمامی کاروان های اعزامی به سرزمین نور اجرا می کند.
وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است، زیرا افراد شرکت کننده در این اردو ضمن حضور در مناطق عملیاتی و مشاهده واقعیت های دوران دفاع مقدس می توانند از سخنان و خاطرات راویان و مبلغان بهره کافی را ببرند.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
7485/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.