به گزارش ایرنا، صابر تقویمی روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری چاراویماق اظهار داشت: این خانواده ها برای انجام امور خود، به اداره مستقر در شهرستان هشترود مراجعه می کنند که مشکلات و خطراتی برای آنها دارد.
وی افزو: ادامه راه شهیدان و تکریم خانواده های آنها وظیفه همگانی بوده و صیانت از آرمان ها و اهداف شهدا جزو تکالیف مهم و اساسی است.
وی ادامه داد: حفظ ارزش های انقلاب و پاسداری از خون شهدا یک وظیفه است که باید برای تداوم این آرمان ها همه تلاش کنیم.
تقویمی به رشادت ها و حماسه آفرینی های شهدا، جانبازان و آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جانبازان سند زنده ایثارگری و ترجمان بی بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزش های اسلام هستند.
فرماندار چاراویماق همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز سال جدید از آمادگی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
تقویمی از تمامی دستگاه های اجرایی به خصوص دستگاه های خدمات رسان و امدادی خواست تا در ایام نوروز آماده ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی باشند.
وی همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی، آتشنشانی و اورژانس خواست تمهیدات لازم را در جهت پیشگیری از هرگونه آسیب احتمالی در چهارشنبه آخر سال اتخاذ کنند تا شهروندان در کمال امنیت و آرامش به برپایی برنامه ها و ‌جشن های نوروزی بپردازند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه اول تیر ماه همزمان با آغاز برداشت گندم که نماد شهرستان چاراویماق است به عنوان روز چارویماق تعیین و برای درج در تقویم استانی به اداره کل میراث فرهنگی استان ارسال شد.
در پایان جلسه شورای اداری، فرماندار چاراویماق با اهدای یک جلد کتاب قانون اساسی جمهوری اسلامی به اعضا، رعایت قوانین و مقررات را مهمترین عامل موفقیت جوامع دانست و از کلیه اعضا خواست تا در سال جدید با رعایت بیش از پیش قوانین در توسعه و پیشرفت شهرستان گام بردارند.
این شهرستان با 31 هزار نفر‌ جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.