به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با ماشین سازی در جمع خبرنگاران افزود: همان طور که قبلا گفته بودم بازی دربی سختی داشتیم، ولی خیلی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.
لیکنز ضمن تبریک به سرمربی تیم حریف به خاطر ارایه یک بازی زیبا و خوب یادآوری کرد: در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که می توانستیم حتی گل های بیشتری را به ثمر برسانیم؛ طبیعی است که در طول بازی موقعیت‌هایی را هم از دست بدهیم و احتمال اینکه نتیجه بازی عوض بشود، وجود داشت.
سرمربی سرخ پوشان تبریز در خصوص کارت زرد بازیکنانش در این بازی عنوان کرد: به نظرم داور کارت‌ زردهای اَلکی داد.
وی در مورد تعویض سوگیتا و شجاعی گفت: سوگیتا امروز تلاش زیادی کرد و نمایش خوبی داشت و به دلیل خستگی زیاد او را تعویض کردم؛ شجاعی را هم به دلیل اینکه سه کارته بود و ممکن بود کارت بگیرد و از بازی بعد محروم شود تعویض کردم؛ در واقع با تعویض ها از محرومیت‌ بازیکنان ‌مان جلوگیری کردیم.
لیکنز با انتقاد از هدر دادن موقعیت های به دست آمده توسط شاگردانش، ادامه داد: در نیمه دوم گل دوم را زدیم و فرصت‌هایی داشتیم تا گل‌های بعد را بزنیم، اما به خاطر فشار تمرینات هفته گذشته، بازیکنانم به لحاظ بدنی شرایط همیشگی را نداشتند.
وی یادآوری کرد: قبل از پایان سال یک بازی مهم با پدیده داریم و امیدواریم این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و خود را آماده آغاز سال جدید کنیم.
لیکنز در واکنش به سوال خبرنگاری درباره استقبال کم هواداران اظهار کرد: من از تمام هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌ کنم، شاید استقبال کم هواداران طبیعی باشد، چون در آستانه سال جدید هستیم و همه درگیر کارهای شخصی خود هستند.
سرمربی تیم تراکتورسازی تشریح کرد: در نیمه اول آن چیزی که می ‌خواستم، نبودیم، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادیم، خواسته‌های‌ مان در زمین محقق شد و لذا از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.
تیم تراکتورسازی امروز در بازی دربی مقابل ماشین سازی 2 بر صفر پیروز میدان شد و با کسب 40 امتیاز در رده دوم جای گرفت.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.