سیداحد یوزباشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این میزان فرآورده دامی غیربهداشتی از یک واحد تولید چرخ کرده کشف شده است، افزود: این مواد بر اساس گزارش مردمی از منزل مسکونی شخصی که اقدام به توزیع گوشت غیربهداشتی می کرد، کشف شد.
وی با اشاره به اینکه از این منزل روزانه چندین وانت گوشت فاسد تخلیه و حمل می شد، یادآوری کرد: ماموران گشت تعزیرات حکومتی استان پس از اطلاع از این موضوع به محل فوق اعزام و با هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی و کارشناسان دامپزشکی از طبقه همکف و پارکینک این واحد مسکونی مقدار زیادی آلایش دامی تاریخ گذشته، فاسد و غیربهداشتی کشف کردند.
سخنگوی ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی اظهار داشت: به غیر از گوشت چرخ کرده کشف شده، آلایش های دامی دیگری نیز از این محل کشف شد که کارشناسان دامپزشکی استان آن ها را نیز فاسد و غیر قابل مصرف تشخیص دادند.
یوزباشی با بیان اینکه فرآورده های دامی فاسد در این مکان تبدیل به گوشت چرخ کرده و روانه بازار می شد، ادامه داد: متهم در حیاط خود یک اتاق مخفی دیگری نیز طراحی کرده بود که داخل آن یخچال بزرگی قرار داشت و قسمتی از کالاهای فوق را در آنجا نگهداری می کرد.
وی گفت: با هماهنگی های لازم و به دستور رئیس شعبه سیار گشت تعزیرات حکومتی حاضر در صحنه همه آلایش های دامی فاسد و چرخ کرده توسط دامپزشکی استان ضبط شد.
از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد یک هزار و 56 پرونده بهداشتی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و تعداد یک هزار و 28 پرونده مختومه شده است.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.