تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتسال، امروز در اصفهان مشخص می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بازی برگشت فینال  لیگ برتر فوتسال، از ساعت ۱۶ امروز بین دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.
 
دیدار رفت دو تیم که در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد، برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید و اکنون شاگردان رضا لک و اسماعیل تقی‌پور، به دنبال جبران نتیجه بازی رفت هستند.
 
مس سونگون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، برای دفاع از قهرمانی سال قبل خود، پا به سالن پیروزی اصفهان می‌گذارد و گیتی‌پسند نیز می‌خواهد پس از یک فصل دوری، جام قهرمانی را دوباره به اصفهان بازگرداند.
 
گیتی‌پسند با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و به دلیل اتفاقات بازی با حفاری اهواز از حضور تماشاگران خود در این دیدار محروم شده بود، اما پس از اینکه مسئولان این باشگاه تهعد دادند که تدارک و تمهیدات لازم را به منظور برگزاری مطلوب مسابقه فراهم کنند، کمیته انضباطی این رأی را لغو کرد تا فینال لیگ برتر با حضور تماشاگران این تیم برگزار شود.
 
گفتنی است؛ محمدرضا نصیرلو، ابراهیم مهرابی و محمدرضا ذاکری، داوران این مسابقه حساس خواهند بود.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.