محمد ترکاشوند عصر چهار شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به درخشش شاگردانش مقابل تیم والیبال شهرداری تبریز افزود: تیم میزبان با توجه به اینکه دو بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته بود با روحیه ای مضاعف وارد میدان شده بود و تا اتمام بازی برای پیروزی می جنگید.
وی ادامه داد: ما برنامه داشتیم تا 2 بازیکن تیم شهرداری تبریز را از رده خارج کنیم و در این راه موفق شدیم بازیکن پشت خط زن این تیم را که عملکرد خوبی در بازی اخیر داشت، زمین گیر کرده و نگذاریم تا عرض اندام کند.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان دور رفت تیم والیبال شهرداری تبریز از این تیم جدا نمی شدند احتمال داشت جزو چهار تیم اول شود.
ترکاشوند گفت: به خاطر چهار باختی که در بازی های قبلی داشتیم محکوم به برد بودیم و با پیروزی در هفته آخر می توانیم رده دوم جدول لیگ برتر را تصاحب کنیم.
وی در مورد هواداران تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: چندین سال است که به شهر تبریز سفر می کنم و شاهد هستم که هواداران فهیم تبریزی همیشه بدون حاشیه تیم خودشان را تشویق می کنند.
سرمربی تیم پیکان عنوان کرد: تیم شهرداری تبریز در ست سوم با ارایه بازی سرعتی توانست در چند امتیاز از ما جلو بیافتد که بازیکنان تیم پیکان با تلاش خود این ست را مدیریت کرده و پیروز میدان شدند.
تیم والیبال پیکان تهران با برد سه بر صفر خود مقابل تیم شهرداری تبریز خود را برای بازی هفته آخر لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور آماده خواهد کرد .
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.