نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی موجب رسوایی دشمنان نظام است.
احمد علیرضابیگی افزود: مردم با بصیرت و دشمن شناس ایران اسلامی و آذربایجان امروز با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن علاقه و باور درونی و عمیق خود به انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد و جواب محکم و دندان شکن به نظام سلطه و در راس آنها دولت زورمدار آمریکا و عوامل داخلی آنها خواهند داد.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم، بسیاری از دشمنان برای کمرنگ کردن راهمپیمایی امسال از مدت ها قبل برنامه هایی را تدارک دیده اند اما بدون تردید ملت وفادار و ولایی ایران و آذربایجان امروز نیز همچون سال های گذشته دشمنان را در این هدف شوم خود ناکام می گذارند.
علیرضابیگی ادامه داد: شرایط موجود انقلاب اسلامی و کشور از هر زمان بیشتر حضور مردم در صحنه و پای در رکاب را طلب می‌ کند و قدرت انقلاب اسلامی امروز با حضور مردم تجلی می یابد.
وی با بیان اینکه امروز آرمان های انقلاب اسلامی پر شورتر از گذشته در جامعه موضوعیت دارد، یادآور شد: تجربه تلخ برجام حقانیت انقلاب اسلامی و رسوایی جهان غرب به خصوص آمریکا را گواهی می دهد و دنیا باید قبول کند که آمریکا عهد شکن بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد انقلاب اسلامی با زعامت مقام رهبری از پیچ های سخت تاریخی عبور کرده و قله های افتخار جهانی را فتح کند تا پرچم اسلام و انقلاب به دست صاحب اصلی و منجی عالم بشریت برسد.
** انقلاب اسلامی ثمره جانفشانی و پافشاری مردم بر خواسته هاشان است
نماینده تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایرنا با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل سال پیش ملت ایران با جانفشانی و پافشاری بر خواسته شان ریشه طاغوت را برکندند و امروز ما باید پاسدار خون شهدا و آرمان های امام راحل باشیم.
محمداسماعیل سعیدی با بیان اینکه دشمن از تمام دستگاه های تبلیغاتی استفاده کرد تا نگذارد ملت ایران جشن چهل سالگی را برگزار کند، افزود: امروز شاهدیم که ملت با حضور گسترده و باشکوه خود می خواهند جشن باشکوهی برگزار کنند.
وی با بیان اینکه این حضور به برکت خون شهدا، حضور ملت، وحدت امت اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است، اظهار داشت: 40 سال گذشته در این کشور فراز و نشیب های زیادی داشت و فشارهای زیادی بر ایران وارد آمد اما مردم ایران با وحدت و همبستگی همه مشکلات را پشت سر گذاشتند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر افزود: امروز همه نشان می دهند که ایمان ملت عمیق تر از آن است که دشمن بتواند در آن رخنه کند و امروز ملت بااقتدار و جسارت آمده اند تا بار دیگر شکوه حضورشان را به رخ جهانیان بکشند.
**مردم با حضور در راهپیمایی پاسخ یاوه گویی آمریکا را می دهند
فرماندار تبریز گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های آمریکا به ویژه ترامپ را می دهند.
علیار راستگو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اقدام های لازم برای برپایی راهپیمایی پرشکوه راهپیمایی 22 بهمن در تبریز افزود: مردم همواره در طول تاریخ انقلاب با شور و شوق در صحنه های انقلاب حضور داشته و از آرمان های انقلاب و نظام دفاع کرده اند.
وی با دعوت مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی اظهار داشت: با توجه به حجم توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا علیه نظام در سال جاری، راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و حضور مردم در آن موجب خنثی شدن این توطئه ها می شود.
فرماندار تبریز یادآوری کرد: راهپیمایی در تمام محلات و مسیرهای تبریز از ساعت 10 صبح شروع و به میدان نماز ختم می شود.
راستگو ادامه داد: مردم می توانند از محلات و مسیرهای مشخص شده به راهپیمایی 22 بهمن بپوندند و پس از طی مسیر در میدان نماز تجمع کنند.
راهپیمایی 22 بهمن در کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز در 9 مسیر مشخص شده برگزار می شود.
3077/8023/3038/6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.