به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این طرح ها شامل زیرسازی آسفالت و جدول گذاری معابر روستاهای بسطاملو و قیزل یول، 2 پست هوایی برق در خمارلو، یک پست هوایی برق و احداث و نصب یک دستگاه سکشنلایزر در روستای باقراوغلو، 12باب خانه محروم و یک باب مسجد بین راهی در شهر خمارلو و یک باب غسالخانه در روستای چناقچی است.
فرماندار خداآفرین در آئین افتتاح این طرح ها، گفت: زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری معابر روستای بسطاملو به طول 5500مترمربع و با اعتبار 280میلیون تومان و معابر روستای قیزل یول به طول 2 هزارو 150مترمربع و با اعتبار 96 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری و قیریارانه ای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده است .
علی امیری راد با بیان اینکه برای احداث 2 پست هوایی برق در شهر خمارلو و یک پست هوایی برق واحداث ونصب یک دستگاه سکشنلایزر در روستای باقراوغلو در مجموع مبلغ 183میلیون تومان هزینه شده است، افزود: پست هوایی با هدف جلوگیری از افت ولتاژ برق تا شعاع 500متری نصب شده و دستگاه سکشنلایزر که برای اولین بار دراین شهرستان برروی فیدرهای فشار متوسط برق نصب شده است قابلیت رفع اتصال برق و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته تا شعاع 20کیلومتری و نیز جداسازی محل معیوب شبکه برق از محل سالم را دارد.
وی افزود: 12باب خانه محروم بصورت در روستای چناقچی، یک باب مسجد بین راهی درشهرخمارلو و یک باب غسالخانه در روستای چناقچی از دیگر طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید .
وی افزود: برای ساخت این خانه های محروم که هرکدام در زمینی به مساحت 50مترمربع احداث شده در مجموع مبلغ 600میلیون تومان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی سپاه هزینه شده است .
فرماندار خداآفرین گفت: مسجد بین راهی خمارلو نیز درزمینی به مساحت 200مترمربع و با هزینه یکصد میلیون تومان توسط بسیج سازندگی و غسالخانه روستای چناقچی نیز به مساحت 25 مترمربع و با هزینه 15میلیون تومان با مشارکت مردمی و بسیج سازندگی سپاه ساخته شده است.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.