سید علی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد روند روبه رشد توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان بستان آباد هستیم، افزود: قبل از انقلاب اسلامی یک سالن ورزشی در این شهرستان وجود داشت که برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد 11 سالن ورزشی و خانه ورزش در روستاهای این شهرستان هستیم.
وی با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای این شهرستان در دستور کار مسئولان قرار دارد، افزود: این شهرستان دارای زمین چمن مصنوعی است.
موسوی با بیان اینکه هرچند نیاز بیشتر به توسعه فضاهای ورزشی بخصوص در روستاها هستیم، افزود: تلاش می شود از ظرفیت های شهرستانی و اعتبارات استانی و ملی در راستای توسعه فضاهای ورزشی در روستاها استفاده کنیم.
وی به ارتباط تنگاتنگ سالم سازی جسم و روح با توسعه فضاهای ورزشی اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم با همکاری و همراهی مردم و خیران و حمایت های دولت، فضاهای ورزشی در روستاها را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان بستان آباد 37 هیئت ورزشی وجود دارد افزود: در این شهرستان چهار هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد.
موسوی با بیان اینکه در هفت رشته ورزشی در شهرستان قهرمانان استانی و ملی داریم، افزود: شهرستان بستان آباد برای برگزاری مسابقات ملی و فرا منطقه ای ظرفیت های خوبی دارد چنانچه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برگزاری مسابقات ملی در این شهرستان بودیم.
7239/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.