حسن محمودی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، دلیل تعطیلی این پیست طی ماه های گذشته را بروز برخی ناهماهنگی ها و نیز مرمت و بازسازی دستگاه ها و ساختمان هتل بیان و اضافه کرد: هم اکنون این پیست منحصر به فرد کشور از ساعت 8 تا 16 روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته دایر است و مردم می توانند از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون یک دستگاه تله اسکی در این پیست فعال است، استقبال مردم و ورزش دوستان از پیست اسکی سهند نسبت به سال گذشته را خوب بیان کرد و افزود: این استقبال روند افزایشی دارد و انتطار می رود با مساعد شدن هوا و بارش های مناسب استقبال مردمی در هفته های آینده بیشتر شود.
محمودی یکی از مشکلات سال های گذشته پیست اسکی سهند را راه دسترسی به این پیست اعلام کرد و گفت: طی سالجاری با هماهنگی اداره راهداری شهرستان بستان آباد تلاش برای آماده سازی راه دسترسی بیش از گذشته شده است و در مواقعی که شرایط خاص آب و هوایی بروز نکند، این راه در طول هفته آماده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون تیم های استانی در رده های مختلف سنی در دو بخش بانوان و آقایان در طول هفته از پیست اسکی سهند استفاده می کنند، اظهار داشت: تیم های استانی تمرینات مرتب خود را در این پیست انجام می دهند تا خود را برای حضور در رقابت های کشوری آماده کنند.
به گزارش ایرنا، پیست اسکی سهند در آذربایجان شرقی در دامنه های شمالی رشته کوه سهند، بزرگترین پیست اسکی شمال غرب کشور است که با توجه به بزرگی منطقه و امکانات داخل پیست از جمله طول 1200 متری منطقه اسکی، ورزشکاران زیادی را جهت ورزش، تمرین و تفریح به خود جذب کرده است.
این پیست از سوی فدرسیوان جهانی اسکی به عنوان پیست اسکی بین اللملی 'ثبت جهانی' شده است.
پیست اسکی سهند در فاصله 40 کیلومتری جنوب تبریز قرار دارد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.