علی لاریجانی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از بزرگراه اهر - تبریز اظهارداشتگ مجلس اهمیت ویژه ای برای توسعه راه های کشور به عنوان زیرساخت حمل و نقل قائل است.
وی با اشاره به اهمیت تامین امنیت مردم در سفرهای جاده ای، قول داد: بزرگراه اهر - تبریز با کمک مجلس در موعد تعیین شده بهره برداری شود.
بیت الله عبدالهی نماینده اهر و هریس در خانه ملت هم با اعلام اینکه ظرفیت جاده کنونی تردد 8 هزار خودرو در شبانه روز است و 36 هزار خودرو تردد می کنند ، گفت: این محور از محورهای حادثه ساز استان آذربایجان شرقی به شمار می رود و امیدواریم با کمک مجلس و دولت طرح چهار بانده شدن این محور زودتر به پایان برسد.
به گزارش حدود 50 کیلومتر از بزرگراه 90 کیلومتری اهر – هریس – تبریز زیربار ترافیک رفته است و پیش‌ بینی می‌ شود تا پایان سال‌ جاری 35 کیلومتر از این بزرگراه آسفالت ‌ریزی شود و 14 کیلومتر باقی‌مانده نیز در سال آینده احداث شود.
رییس قوه مقننه پس از بازدید از این طرح سفر 2 روزه خود به استان آذربایجان شرقی را به پایان رساند و به تهران بازگشت.
وی در روز دوم سفر خود پس از دیدار با امام جمعه تبریز به شهرستان میانه سفر کرد و در پی حضور در گلزار شهدای این شهرستان، در یادواره شهدای دانش آموز مدارس زینبیه و ثارالله با عنوان ' نیمکت های سوخته ' شرکت کرد.
امروز با حضور دکتر لاریجانی مرکز جامع سلامت و یک واحد آموزشی در شهر میانه بهره برداری شد.
شرکت در آئین کلنگ زنی طرح خط آهن بستان آباد - سراب، حضور در مجتمع نفلین سینیت سراب و افتتاح پست برق این مجتمع، سخنرانی در جمع اقشار مختلف مردم سراب و شرکت در نشست شورای اداری استان در تبریز از برنامه روز نخست رییس مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی بود.
3093/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.