به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز پنجشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان مرند با تاکید بر عدم ایجاد تعلل تصمیم گیری در مجموعه واحد اظهار داشت: در شرایط بحران باید سعی کنیم تصمیم گیری ها واحد بوده و از موازی کاری جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه سطح تعامل در زمینه پدافند غیرعامل در شهرستان بالا است، خاطرنشان کرد: برگزاری تمرین قرارگاه زیستی در شهرستان و استان نشان دهنده تعامل خوب بین دستگاه های مربوط با پدافند غیرعامل است.
فرماندار شهرستان ویژه مرند در خصوص هدف تشکیل این جلسات نیز گفت: با توجه به اینکه انسان از طریق تکرار است که به ذهنیت می رسد لذا تشکیل این گونه جلسات موجب می شود ما همیشه با داشتن آمادگی ذهنی، در شرایط پدافند غیرعامل اقدام موثر کنیم.
وی ابراز کرد: یکی از اهداف پدافند غیرعامل، بازدارندگی دفاعی کشور می باشد که نشان دهنده توانمندی ما در مقابله با تهدیدات سایبری و زیست محیطی دشمن است.
گرشاسبی ادامه داد: ایجاد بازدارندگی، امنیت پایدار را در کشور موجب می شود که آن هم از طریق مردم شکل می گیرد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پدافند غیرعامل، پایدارسازی هنگام مورد تهاجم گرفتن است، افزود: یکی از مهمترین اهداف این است تا تهدیداتی که از منظر روانی و زیستی به کشور می شود به حداقل برسانیم.
/3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.