به گزارش ایرنا بهروز شریف روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون 34 هزار حامی نیکوکار در استان از 11 هزار و 848 فرزند تحت پوشش کمیته امداد حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، افزود: حامیان طرح محسنین چتر حمایتی خود را بر هشت هزار و 143 فرزند نیازمند گسترده اند.
شریف با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام ایتام، حمایت از سه هزار و 705 یتیم را بر عهده دارند، عنوان کرد: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هرماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به رفع این مشکلات اقدام می‌کنند.
وی با دعوت از خیران آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین گفت: خیرانی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند دارند می‌توانند با مراجعه به سایت محسنین و یا به دفاتر کمیته امداد در این موضوع خیر پیشقدم شوند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با تقدیر از کمک خیران به ایتام و فرزندان محسنین، تاکید کرد: حدود پنج هزار فرزند محسنین در آذربایجان شرقی در نوبت چتر حمایتی حامیان نیکوکار قرار دارند.
به گزارش ایرنا مردم نیکوکار آذربایجان شرقی می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای 0968877 نرم‌افزارهای موبایلی 'سکه' و 'سنا' یا از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود به ایتام و فرزندان محسنین اقدام کنند.
6132/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.