به نوشته آذرقلم؛ دلیل اصلی و اول مالک باشگاه در امر سرمایه گذاری در این عرصه، همین جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های عظیم و قابل توجه انسانی و سپس پدید آوردن شادی و نشاط در خانواده ها بوده است و لاغیر. و طبیعی است که به تبع آن در کنارش آثار مثبت دیگری پدید بیاید.
با در اختیار گرفتن باشگاه تراکتور توسط فردی خوش فکر با توان مالی مناسب، بومی متعصب، علاقمند و کار آزموده در عرصه ورزش فوتبال و آن هم انجام باشگاه داری از مراحل اولیه و پایه و رسیدن به سطح اول آن یعنی لیگ برتر است.
با لحاظ تداوم و ثبات مستمر توام با پیشرفت فنی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به رغم نداشتن هوادار و کسب تجربیات ارزشمند در این رهگذر، اکنون شرایطی پیش آمده تا باشگاه تراکتور خود را از درون و بیرون قدرتمندانه ساخته و خویش را به عنوان یک باشگاه قدرتمند و درجه یک چه در سطح ایران و آسیا مطرح سازد.
امید است به یاری و خواست و کمک خداوند و نیز حمایت هواداران عاشق بی بدیل و بی نظیرش که الحق شایسته بهترین ها هستند باشگاه به اهداف عالی اش برسد.
آنچه که در اینجا به آن اشاره، یادآوری و تاکید می شود، یک برنامه آموزشی درست و اصولی برای پرورش استعدادها در آکادمی از یک طرف، و یک برنامه میدانی مجزا برای جذب ستاره های آینده دار از سرتاسر استان و استانهای دیگر از سویی دیگر، باید هر چه زودتر در دستور کار باشگاه تراکتور قرار بگیرد. شاید هر چند تا حدودی این موضوع در حال حاضر وجود داشته باشد و عزیزانی در باشگاه زحمات زیادی هم در این خصوص انجام بدهند اما آنچه در خروجی کار تابحال بوده کافی و مناسب این باشگاه نبوده است. بنابراین شاید بهتر باشد باشگاه همانند باشگاه سویا و دورتموند و رم استعداد یاب هایی متخصص و ماهر استخدام کند. و گروه های استعدادیابی تشکیل و زیر نظر آنها فعالیت نمایند.
باشگاه باید استعدادهای کم سن و سالی را که در کوچه و خیابان روستاها و شهرها وجود دارند و شرایط فیریکی، تکنیکی و… مناسبی برای فوتبال دارند با روش های مناسبی شناسایی و زیر نظر بگیرد و اجازه ندهند این استعداد های بالقوه و پول ساز بسوزند.
دلیل اصلی و اول مالک باشگاه در امر سرمایه گذاری در این عرصه، همین جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های عظیم و قابل توجه انسانی و سپس پدید آوردن شادی و نشاط در خانواده ها بوده است و لاغیر. و طبیعی است که به تبع آن در کنارش آثار مثبت دیگری پدید بیاید.
بنابراین الزام است چنین باشگاهی و با چنین اهدافی در امر استعدادیابی و قوی سازی آکادمی، حتی چندین برابر تیم بزرگسال اش هزینه نماید.
و به کل روی نونهالان، نوجوان و جوانانی که گروه استعدادیاب متخصص معتقدند که آنها با کار آموزشی لازم تبدیل به فوتبالیست های قابل و ستاره خواهند شد، سرمایه گذاری کند و بدین ترتیب ضمن تولید بازیکن، و تامین بازیکن های مورد نیاز باشگاه در تمامی رده ها، ایجاد شرایط اقتصادی پایداری را رقم بزند.
این فرایند بایستی بگونه ای ساختار سازی شود که عوامل دلالی و مافیایی و رانت خواری نتواند بوجود بیاید و صرفا جوانان با استعداد و دارای توانایی و شایسته اجازه رشد یابند.
البته شایان ذکر است در این راستا همه مسولین استانی و رسانه های استان، تمام تلاش خود را در جهت مساعدت و کمک معنوی و ستادی به مجموعه باشگاه بکار بیاورند تا رسیدن به اهداف عالی باشگاه سریعتر به وقوع بپیوندد.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.