به گزارش ایرنا، شهردار تبریز روز یکشنبه در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی این شهر پیش از تقدیم لایحه بودجه سال آینده گفت: تلاش شده با بهره مندی از روش های علمی و حمایت های شورای اسلامی شهر، بودجه ای قابل حصول و منطقی تدوین شود.
ایرج شهین باهر افزود: در سال جاری با وجود رکود در ساخت و سازها و کاهش شدید منابع درآمدی شهرداری تلاش شد تا انضباط مالی بر سیستم شهرداری حاکم شود.
وی یادآوری کرد: در این راستا اجرای طرح های عمرانی مهم تبریز تداوم و بودجه جاری نسبت به سال گذشته 16 درصد کاهش یافت.
شهردار تبریز با بیان اینکه اعتبارهای مربوط به ماموریت و هزینه های سفر در سال گذشته 28 درصد کاهش یافت، گفت: مجموع درآمد شهرداری در 9 ماه امسال بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.
شهین باهر با اشاره به اهمیت توجه به معیشت کارکنان و پرداخت منظم حقوق آنان ادامه داد: در حوزه قطار شهری، ارقام بسیار چشمگیری تخصیص یافته است که تلاش می شود این روند در ماه های آینده هم ادامه یابد.
محمدباقر بهشتی، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی تبریز نیز در این جلسه از ارائه به موقع لایحه بودجه سال 98 از شهردار تبریز قدردانی کرد و گفت: طبق قانون شهردار باید در اول بهمن بودجه را تقدیم شورای اسلامی می کرد.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری بوده و شهرداری تبریز دارای حدود 21 سازمان و چند شرکت تابعه است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.