رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی از برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع در دانشگاه پیام نور با ارائه مدرک معتبر قابل ترجمه خبر داد و گفت: در بهمن ماه امسال شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی MBA و DBA، دوره آموزشی ورود به بازار سرمایه گذاری بورس و دوره‌های آموزشی ISO  با آخرین و به روزترین تغییرات و با بهره مندی از بهترین اساتید در این حوزه‌ها خواهیم بود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بخشعلی معصومی با اعلام این خبر، گفت: دانشگاه پیام نور طبق مجوز رسمی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مجری دوره‌های آموزشی در سطح کشور معرفی شده است. 
وی افزود: دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی به عنوان یکی از دانشگاه‌های فعال در این زمینه آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها و ادارات مختلف استان و همکاری در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی، مهارت افزایی، کارآفرینی و خلاقیت در سطح استان است. 
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با اشاره به رتبه دوم این دانشگاه در بین دانشگاه‌های پیام نور کشور در زمینه آموزش‌های آزاد و برنامه ریزی گسترده جهت برگزاری دوره‌های مختلف و همکاری با تمامی سازمان‌ها و ادارات استان، گفت: تمامی دوره‌های برگزار شده از طریق سامانه وزارت علوم دارای شماره مجوز بوده و در صورت نیاز شرکت کنندگان قابل ترجمه نیز است. 
 دوره های متنوع آموزشی در حوزه‌های مختلف توسط دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام نور استان با بهره مندی از اساتید مجرب و برجسته و با ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که قابل ترجمه است، برای عموم علاقه مندان و دانشجویان دانشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.