سرهنگ رضا اصلانی فر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل، باغات و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس پاسگاه شهید آیت الله غفاری قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام گشت زنی های محسوس و نامحسوس، ماموران پلیس موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرکننده وی را در حین ارتکاب سرقت از خانه باغ های این شهرستان دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: سارق در بازجویی ها اولیه به 10 فقره سرقت از دامداری ها، مرغداری ها و خانه باغ های این شهرستان اعتراف کرد و پرونده وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
سرهنگ اصلانی فر با اشاره به نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سرقت ها افزود: بیشتر مال باختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدارهای پیشگیری از سرقت را جدی نمی گیرند.
وی ادامه داد: برای پیشگیری از سرقت منازل و اماکن، توصیه های پلیسی باید جدی گرفته شده و با اقدامات پیشگیرانه و نصب دوربین های مدار بسته، فرصت سرقت از سارقان سلب شود.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و انتقادات، پیشنهادات و تقدیرهای خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ارتباطی 197 گزارش کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.