به گزارش ایرنا، مهران فرجی روز دوشنبه در جلسه کمیته فرهنگی وهنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مرند با اشاره به اهمیت بالای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی با چالش های مختلفی از طرف دشمنان روبرو شده و همه آنها را با سربلندی پشت سر گذاشته است.
وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی و قرآنی است که با رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد مردم، توانست نظامی مبتنی بر اصول فرهنگ اسلامی را استقرار بخشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند اعلام کرد: در مقابل هجمه های تبلیغاتی استکبار، تمامی نهادهای فرهنگی باید با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، نسل جوان و نوجوان را با انقلاب اسلامی آشنا کنند.
وی در مورد برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند در دهه فجر نیز گفت: در ایام مبارک دهه فجر برنامه های متعددی توسط انجمن های فیلم، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و انجمن هنر عکاسی اجرا می شود.
فرجی با اشاره به اکران فیلم های سینما فرهنگ مرند با تخفیف 50 درصدی در دهه فجر، اعلام کرد: محافل قرآنی، جشنواره تئاتر جوان مرند، جشنواره هنرهای تجسمی، نمایش های مناسبتی و مذهبی، جنگ شادی و کنسرت موسیقی از جمله برنامه هایی است که همزمان با دهه مبارک فجر در مرند برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان مرند نیز گفت: انقلاب اسلامی ثمره امانت داری مردم از خون شهدایی است که با اهدای خون خود، موجب پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی شدند.
حجت الاسلام مظفر رجب زاده با مهم برشمردن انتقال مفاهیم و محتوای انقلاب، تبیین و ترویج اهداف آن را به نسل جدید، ضروری دانست.
9916/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.