رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز از پلمپ سه واحد متخلف و آلاینده زیست محیطی دیگر در شهرک چرمشهر تبریز خبر داد. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شهنام اشتری در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: پس از چندین مرتبه صدور اخطاریه کتبی به واحدهای آلاینده زیست محیطی، این واحدهای متخلف با حکم مقام قضایی پلمپ شدند.  
وی تاکید کرد: رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در مدیریت پسماند و فاضلاب همه صنایع و بخصوص شهرک صنعتی چرمشهر الزامی است.    وی از همکاری دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضایی کمال همکاری را در برخورد با متخلفان زیست محیطی انجام داده که شایسته تقدیر است.  
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز با اشاره به پلمپ پنج واحد آلاینده چرمسازی دیگر در روزهای اخیر، افزود: متاسفانه شهرک چرمشهر و واحدهای متخلف آن یکی از منابع مهم آلایندگی در سطح کلان شهر تبریز هستند و حفاظت محیط زیست بدون اغماض با متخلفان زیست محیطی برخورد می‌کند.    وی گفت: مسئولان شهرک چرمشهر باید نظارت کافی بر واحدهای فعال در این شهرک را داشته باشند تا پساب و پسماندهای این واحدها به درستی مدیریت شود.    وی از افزایش پایش‌های زیست محیطی در 24 ساعت شبانه روز خبر داد و تاکید کرد: حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز پایش‌های مستمر و دوره ای را از واحدهای فعال در شهرک چرمشهر و دیگر مناطق صنعتی تبریز را انجام می دهد و در صورت تخلف از ضوابط زیست محیطی، اخطارها و برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد داد.  
رئیس اداره حفاظت محیط زیست تبریز با تاکید بر این‌که حفاظت از محیط زیست وظیفه قانونی همه آحاد جامعه است، افزود: همه مردم و فعالان صنعتی باید در حفظ محیط زیست تبریز همکاری کنند تا شاهد محیطی سالم و عاری از هر گونه آلودگی در کلان شهر تبریز باشیم.    این دومین مرحله طی ماه اخیر است که حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز اقدام به برخورد قضایی با متخلفان زیست محیطی در شهرک چرمشهر می‌کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.