سرهنگ ابراهیم مکارمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی این مدت تمام سرقت ها در حوزه انتظامی شهرستان کشف و مهار شده است که استقرار فرماندهی نیروی انتظامی و حضور مستمر پلیس و نیز آگاهی دادن به مردم از عوامل کاهش سرقت در این شهرستان است.
وی از شناسایی و دستگیری یک باند سازمان یافته 6 نفره سرقت شامل چهار سارق و 2 مالخر در حوزه انتظامی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و انبار شرکت های مستقر در شهرستان و احشام، با انجام اقدامات پلیسی وتشکیل کارگروه ویژه و اکیپ مشترک عوامل پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.
مکارمی با اعلام اینکه با هماهنگی دادستان دادگستری شهرستان سارقان و مالخران شناسایی و دستگیر شدند، افزود: ابتدا 2 نفر از سارقان دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به همدستی 2 نفر دیگر اعتراف و مالخران نیز شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه این سارقان بومی شهرستان و دارای سوابق سرقت و اعتیاد هستند، گفت: سه نفر از آنها روانه زندان و پرونده سه نفر دیگر با قرار وثیقه سنگین در دست بررسی و رسیدگی است.
مکارمی ادامه داد: اموال مسروقه توسط مالخران خریداری و فروخته شده است که در این خصوص نیز عوامل پلیس آگاهی در تلاشند با پیگیری موضوع جهت بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان اقدام کنند.
رییس پلیس خداافرین همچنین از شناسایی و دستگیری یک رمال کلاهبردار در منزل شخصی خبر داد و گفت: از این مرد که با رمالی نزدیک به 2 سال اقدام به کلاهبرداری و تشکیک اذهان عمومی می کرد، بیش از 500 نسخه کاغذ متعدد عربی غیرمعنادار ، کتاب نوحه، اموال مسی و خاک کشف شده است که بعد از تشکیل پرونده های مقدماتی، تحویل مقامات قضایی شد.
مکارمی ، نسبت به هوشیاری مردم در مواجهه با فریبکاران و سارقان توصیه کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده چنین مواردی به پلیس 110اطلاع دهند.
3038/7468/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.