مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی گفت: با تلاش همکاران از شب گذشته و بامداد، به منظور جلوگیری از لغزندگی، تمامی جاده‌های استان از جمله جاده‌ی «تبریز- اهر» و جاده‌های شهرستان‌های مرند، کلیبر، ورزقان و... تیغ زنی و برف‌روبی شده است.   
غلامرضا رسول‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با تشریح این خبر، اظهار کرد: بارش برف از شب گذشته در سراسر استان آغاز شده و در شهرستان‌های جنوبی مانند آذرشهر، بناب، ملکان و مراغه به صورت باران و در شهرستان‌های هشترود، مرند، تبریز، کلیبر و میانه به صورت برف بوده است.
 مسئول هماهنگی برف روبی راه‌های آذربایجان شرقی با بیان این‌که تردد در تمامی مسیرها جریان دارد، گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی، بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و راه‌های روستایی استان باز بوده و هیچ گونه انسدادی در راه‌ها وجو ندارد.  
وی با ارائه توصیه‌هایی به رانندگان، خاطرنشان کرد: رانندگان در هوای بارانی برای جلوگیری از لغزندگی خودرو سرعت مطمعنه و فاصله طولی را رعایت کرده و ضمن همراه داشتن زنجیرچرخ و وسایل ایمنی زمستان با احتیاط کامل رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.