سعید انگوتی روز جمعه در مراسم قدردانی از تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده ای بناب گفت: این تعداد راننده با 152 میلیارد تومان اعتبار بیمه شدند.
وی با انتقاد از انجام نشدن کار کارشناسی در بیمه رانندگان خاطرنشان کرد: این بیمه فقط شامل حال رانندگان و همسران آن ها بوده و امیدواریم فرزندان رانندگان نیز بتوانند از مزایای این بیمه بهره مند شوند.
وی با اشاره به کشته شدن 145 نفر از رانندگان در سال جاری، گفت: مسئولان امر باید در خصوص بیمه رانندگان و خانواده های آن ها اهتمام کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی هم از توزیع 26 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان آذربایجان شرقی خبرداد و گفت: هنوز 87 درصد نیاز رانندگان استان در این بخش تأمین نشده است و در تلاشیم تا لاستیک مورد نیاز رانندگان را تأمین کنیم.
اروجعلی علیزاده اعلام کرد: بیش از 30 هزار نفر در حوزه حمل و نقل استان فعالیت و تلاش می کنند.
وی با بیان این که پاسخگویی به مطالبات رانندگان در دستور کار دولت است؛ درصدد واقعی کردن کرایه ها و یکسان سازی آن هستیم.
وی گفت: با تشکیل کمیته راهبردی در استان با حضور کارشناسان خبره در این حوزه سعی داریم در راستای رفع مطالبات و درخواست های این قشر قدم های اساسی برداریم.
علیزاده اعلام کرد: دولت طرح تکمیل بیمه این قشر را در دستورکار قرار داده است و بیشتر رانندگان به همراه خانواده هایشان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.
رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل جنوب استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل استان فرسوده است؛ گفت: تعداد32 هزار و 289 دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل این استان فعالیت می کنند که عمر متوسط آن ها بیش از 19 سال است و انتظار داریم مسئولان نسبت به ترمیم و بازسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان فکر اساسی کنند.
ناصر هلالی با تأکید بر رعایت شرکت محوری در حمل و نقل بار استان افزود: با اجرای این طرح بار به نوبت بین شرکت ها و رانندگان تقسیم شده و حق رانندگان پایمال نمی شود.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.