به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ سیدمهدی سیدجلالی روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس کانون بازنشستگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شعبه مرند با اشاره به اینکه بازنشستگان امروز در دوران دفاع مقدس تمام هنرشان را در حفاظت از کیان میهن به نمایش گذاشتند، افزود: رزمندگان در آن دوران برای حفظ خاک، استقلال و تاریخ دیرینه کشور سینه سپر کرده و از زندگی خود گذشتند.
وی اظهار داشت: رزمندگان در آن دوران که دشمن با بسیج تمام امکانات سعی در ایجاد انحراف در مسیر انقلاب و در نهایت سرنگونی آن داشت، با دست های خالی در مقابل آنان ایستادند.
رئیس کانون بازنشستگی آجا آذربایجان شرقی با بیان اینکه در هیچ نقطه دنیا چنین رزمنده های متعهد و مومنی وجود ندارد، یادآوری کرد: ایستادگی رزمندگان در برابر دشمن با دست های خالی نشان از روح بلند، شجاعت، ایثار و عشق آن ها بود.
سیدجلالی ادامه داد: فداکاری ها و عشق رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب حفظ انقلاب اسلامی و تداوم راه آنان شد.
وی گفت: در اوایل انقلاب، دشمن پس از اینکه همه گونه دسیسه را برای از بین بردن انقلاب به کار برد و به نتیجه نرسید، جنگ را به عنوان آخرین حربه سیاسی بر ملت ایران تحمیل کرد اما نسل سرفراز کشور اجازه پیشروی به دشمن را ندادند.
سیدجلالی ادامه داد: با وجود تمام مشکلات، سرنوشت این است که بازنشستگان ارتش به عنوان نسل سرفراز در صفحات زرین جمهوری اسلامی ایران بمانیم.
در این مراسم جواد فرقانی به عنوان رئیس جدید کانون بازنشستگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرند معرفی و با اهدای لوح از زحمات عبدالله زاده قدردانی شد.
9916/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.