دادستان عمومی و انقلاب هشترود ضمن انتقاد از وضعیت نامناسب جاده های منتهی به هشترود گفت:  تصادفات گسترده ای در جاده های هشترود به وقوع پیوسته است که دلیل اصلی آن قیرپاشی جاده بدون رعایت موارد ایمنی از سوی اداره راهداری هشترود است.
شاهرخ اسدالهی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بابیان اینکه آزاد راه زنجان- تبریز و هشترود- مراغه بسیار حادثه خیز است، گفت: اداره راه هشترود در جهت مناسب سازی جاده ها که در حوزه راهداری این منطقه واقع شده است اقدام به آسفالت ریزی با آسفالت سرد کرده که موجب کم شدن کیفیت آسفالت جاده ها شده است.
وی ادامه داد: همچنین اداره راه هشترود بعد از استفاده از آسفالت سرد، قیر پاشی مجدد بر روی آسفالت انجام داده است، باعث کم شدن اصطکاک جاده با لاستیک و افزایش تصادفات زنجیره ای شده است.      
وی افزود: حسب نظر کارشناسان قضایی حوزه راه، تصادفات اخیری که در حوزه جاده ای هشترود به وقوع پیوسته به دلیل قیر پاشی جاده بدون در نظر گرفتن موارد ایمنی اعلام شده است.    
اسدالهی اضافه کرد: با عنایت به این موارد، اداره راه هشترود باید در جهت پیشگیری از هرگونه تصادفات احتمالی بخصوص در ایام بارش نزولات آسمانی، ظرف مدت یک ماه نسبت به بالا بردن ارتقای ایمنی جاده ها اقدام کند و دادستانی را از نتیجه اقدامات با خبر سازد.    
وی یادآور شد: در صورتی که اداره راه هشترود نسبت به بهسازی جاده ها اقدامات لازم را انجام ندهد و حادثه ای در این جاده ها رخ دهد، مسئولیت هر گونه حوادث جانی و مالی بر عهده آن اداره خواهد بود و با مقصرین برخورد قضایی انجام خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.