در مراسمی با حضور جمعی از اساتید، تجار، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، و صاحبان کسب و کار و شرکت‌های استارت آپی، سنگ بنای انجمن علمی بازاریابی ایران در تبریز بنیان نهاده شد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیرضا فضل‌زاده - رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با بیان اینکه بازاریابی امروزه به عنوان علم، تکنیک و هنر محسوب می‌شود، گفت: بازاریابی‌های علمی و نوین می‌تواند به رونق و پویایی کسب و کارهای جدید و معرفی بهتر محصولات تولیدی و خدماتی منجر شود و اشتغال و پویایی و رونق اقتصادی را به دنبال آورد.     سید صمد حسینی - رئیس پردیس‌های دانشگاه تبریز نیز در سخنانی با اشاره به اینکه باید خلاء دانشگاه و صنعت و بازاریابی را در بهترین وجه پر کنیم، بیان کرد: با شکل‌گیری انجمن علمی بازاریابی ایران در آذربایجان‌شرقی امیدواریم فرایندهای بازاریابی کالا و خدمات در این استان مهم صنعتی و اقتصادی شکل منسجم و علمی‌تر به خود گیرد و دانشگاه تبریز به عنوان مهم‌ترین قطب علمی شمالغرب کشور از انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان‌شرقی حمایت‌های علمی و عملی و مشاوره‌ای را به عمل خواهد آورد.     محمد فاریابی - استاد ممتاز گروه مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز به عنوان مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌شرقی نیز گفت: آذربایجان‌شرقی قطب بزرگ تولیدی، صنعتی، اقتصادی و تجاری کشور است و هدف ما از راه‌اندازی این انجمن، ترغیب و تشویق پژوهشگران، تجلیل از محققان و استادان ممتاز و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی فنی به مدیران کسب و کارهای جدید و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی دولتی و غیردولتی است.     وی افزود: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با محققان و متخصصانی که به گونه‌ای با علم بازاریابی سروکار دارند و همچنین همکاری با نهادهای اجرایی، علمی، پژوهشی در زمینه بازاریابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوطه به امور آموزشی و پژوهش نیز مدنظر ما خواهد بود.     فاریابی ادامه داد: انجمن علمی بازاریابی ایران در سال 1390 زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های بازاریابی و مدیریت بازار تشکیل شده است.    در ادامه این نشست، انتخاب اعضاء هیئت مؤسس انجمن بازاریابی استان انجام گرفت و بیش از 10 نفر از اساتید بازاریابی، صاحبان بنگاه‌های تجاری و کسب و کارهای جدید و فعالان این حوزه به عنوان هیئت مؤسس انتخاب شدند که مقرر شد روز دوشنبه 26 آذر ماه جاری در مراسمی در دانشگاه تبریز از سوی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران و تنی چند از اساتید برجسته حوزه بازاریابی کشور، مسئولان وزارت علوم و دانشگاه تبریز دکتر محمد فاریابی استاد مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با تشریفات قانونی به عنوان رئیس انجمن علمی بازاریابی آذربایجان‌شرقی معرفی شود و با انتخاب هیئت مؤسس آن رسماً فعالیت‌های این انجمن در آذربایجان‌شرقی آغاز شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.