به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز شنبه در جلسه بررسی رفع موانع مرغداری های این شهرستان با اشاره به بروز برخی مشکلات اقتصادی افزود: تا اطلاع بعدی از سوی بانک ها و سایر نهادهای مربوطه اجرائیه ای برای تولیدی ها صادر نمی شود.
وی صادر نشدن اجرائیه برای واحدهای تولیدی را حمایت از تولید در این شهرستان خواند و اظهار داشت: باید در کنار تولید کنندگان باشیم و از آنها با بهره گیری از امکانات و اختیارات خود حمایت کنیم.
فرماندار ویژه میانه با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان در حوزه بانکی و ادارات خدمات رسان یادآوری کرد: باید با تولید کننده با رافت و تکریم برخورد کنیم و به فکر رفع مشکلات آن ها بوده تا شاهد عملکرد اقتصادی مناسب و تولید بهتر از طرف تولیدکنندگان باشیم.
مشایخی با بیان اینکه مشکلات مرغداری ها از سوی دستگاه های متولی احصا شده است، ادامه داد: برخی مشکلات کلان بوده و برخی به علت ناهماهنگی ها و تداخلات 2 سویه ایجاد شده است.
وی از ادارات خدمات رسان و سایر نهادها که مشکلاتی با تولید کنندگان دارند خواست تا اقدام های خود در مورد تولیدکنندگان را قبل از اعمال به فرمانداری اطلاع دهند.
مشایخی بر همکاری 2 سویه تولیدی ها، بانک ها و ادارات خدمات رسان تاکید کرد و افزود: باید با راه حل های عملی و قانع کننده به رفع مشکلات پرداخت.
وی با بیان اینکه میانه قطب تولید مرغ گوشتی در استان به شمار می رود و این افتخاری برای این شهرستان است، گفت: فعالیت 83 واحد مرغداری با یک میلیون و 700 هزار قطعه با جوجه ریزهای متفاوت در سایه زحمات مرغداران شهرستان حاصل شده است.
شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب تبریز واقع است.
7231/8023/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.