نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که متاسفانه در برخی شرایط خبرنگاران مجبور به سانسور اخبار می‌شوند و واقعیت ها را منتشر نمی‌کنند، گفت: فضا باید آزاد شده و شفافیت در جامعه حاکم شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شهاب‌الدین بی‌مقدار در آیین گرامیداشت آغاز بیستمین سال تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،  با بیان این‌که رسالت رسانه‌ها بازتابی از انتقال رویدادها است، اظهار کرد: اگر مشکلی در جامعه مطرح می‌شود، باید سعی شود که در کنار آن، رسانه‌ها راه‌هایی برای رفع آن مشکل ارائه دهند؛ متاسفانه در مقابل ۱۰۰ انتقاد یک راه‌حلی از سوی رسانه‌ها ارائه نمی‌شود.
وی ادامه داد: اگر رسانه‌ها فقط مشکل را در نظر بگیرند و راهکاری ارائه ندهند، ناامیدی در جامعه رواج پیدا می‌کند.
بی مقدار در خصوص واگذاری پرداخت یارانه نقدی به استان‌ها، خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال ۹۸ که به مجلس ارسال شده، باید پرداخت یارانه نقدی به استان ها محول شود، ضرورت دارد دست در دست هم دهیم تا بتوانیم از این یارانه استفاده بهینه‌‌ای انجام دهیم.
وی عنوان کرد: هر استان به میزان تعداد افراد یارانه بگیر، اعتبار دریافت کرده و تنها به کسانی که نیاز دارند یارانه پرداخت می‌کنند و بقیه مبالغ نیز سهم پروژه عمرانی استانی می‌شود.
 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس تصریح کرد: امید است تا تمامی اختیارات استانی به خود استان‌ها واگذار شود؛ چراکه واگذاری اختیارات به استان‌ها منجر به تسهیل در انجام امورات می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.