معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در استان طرح‌هایی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد تومان دردست اجرا بوده و بخش خصوصی این حجم از سرمایه گذاری را به تنهایی نمی‌تواند عملیاتی کند، مگر این‌که امیدواری به جامعه تزریق شود.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در آیین گرامیداشت آغاز بیستمین سال تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که رسانه‌ها نقش بی بدیل در توسعه  کشور دارد، اظهار کرد: در جامعه‌ای که سیستم رسانه‌ای سالم و پویا وجود داشته باشد، کارآیی فعالیت‌های سازمان‌ها بیشتر بوده و در نهایت منجر به توسعه یک کشور می‌شود.
وی ادامه داد: خبرگزاری ایسنا از بدو تولد در تقویت رسانه‌ای کشور و نیروی کار نقش موثری داشته  و از سویی نیز صدای تمامی جامعه را به مسئولان می رساند.
 وی عنوان کرد: اکنون دشمن با همه ابزار و امکانات خود سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه دارد، از این رو رسالت رسانه‌ها تبیین اقدامات موثر انجام گرفته در کشور است.
وی با بیان این‌که رسانه‌ها قدرت رصد عملکرد دولت و دولتمردان را دارد، افزود: نقد جدی و منصفانه رسانه ها به توسعه و رفاه مردم کمک می‌کند؛ از این رو از نقد رسانه ها در جهت تامین منافع مردم استقبال می‌کنیم.
جهانگیری اضافه کرد: نقد سازنده مدیران را ملزم می‌کند تا در مسیر درست و صحیح حرکت کرده و پاسخگوی عملکرد خود باشند و این می تواند روند توسعه در استان را شتاب بخشد.
وی خاطرنشان کرد:  امید است تا عملکرد دولت تنها در قالب گزارش نباشد، بلکه در کنار آن انتقاد و تحلیل نیز انجام گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.