رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از عدم حضور وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد وحدتی هلان در جلسه شورای اداری استان و مراسم تودیع و معارفه استاندار این استان، اظهار کرد: دکتر پورمحمدی، استادی است که آشنایی کاملی با استان دارد و مطمئن هستیم با حضور او کمبودها جبران می‌شود.
وی افزود: ایشان از خود تبریز است و با مردم تبریز زندگی کرده و شریک غم و شادی مردم بوده‌ است، دکتر خدابخش نیز نعمتی برای استانمان بود و با حضور ۱۴ ماهه‌شان در استان، حدود ۳۰۰ بازدید از مناطق و مراکز مختلف داشت که مفید هم بود، ایشان ریسک پذیر است و از زحماتش قدردانی می‌کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: بیشتر دوست داشتیم در مراسم تودیع و معارفه، در خدمت وزیر کشور باشیم و متاسفانه وزیر کشور کم لطفی کرد و گفت که چون به جای دیگری به این منظور سفر نکرده‌، به آذربایجان شرقی هم نمی‌آید.
وحدتی هلان اضافه کرد: خطاب به او می‌گویم، مگر نمی‌دانید که آذربایجان شرقی سر ایران است و اگر جای دیگری نرفته‌اید باید به استان ما بیایید.
وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان در تایید دکتر پورمحمدی که توسط وزارت کشور به مجمع نمایندگان معرفی شده بود، سنگ تمام گذاشتند و ما تا اتمام کار پشتیبان او خواهیم بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.