به گزارش ایرنا، محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه تیم تراکتورسازی افزود: بعضی از بازیکنان که ملی‌پوش بودند مجبور بودند در تهران بمانند؛ دیروز استراحت داشتیم و امروز سر حال هستیم؛ من امروز کمی نگران بودم زیرا بعضی اوقات بعد از بازی‌های بزرگ هیجان زیادی وجود دارد.
وی ادامه داد: بازی سخت‌تر دیدار با پارس جم جنوبی است نه بازی با پرسپولیس، زیرا بازی با پرسپولیس انجام شده است؛ از امروز تمرکزمان روی حریف بعدی است؛ با تیم سرسختی بازی داریم زیرا پارس جنوبی تیم فیزیکی است و در دو سه سال اخیر همیشه جزو پنج تیم ابتدایی بوده است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام که هیچ‌گاه از بازیکنام راضی نیستم، زیرا زمانی که بخواهم از عملکرد بازیکنانم تعریف کنم، آن روز، روز خودکشی ماست؛ من به بازیکنانم در دیدار مقابل پرسپولیس نمره 16 می‌دهم و برای بازی بعد باید بهتر شویم.
تقوی درباره مذاکره با طارمی و احمدزاده نیز گفت: به هیچ عنوان پیشنهادی در کار نبوده است؛ زمانی که من کارم را در تیم تراکتورسازی آغاز کردم، فکر می‌کردم پنج بازیکن نیاز داریم، اما حالا به این نتیجه رسیده‌ام که با خروج 2 بازیکن تنها به یک بازیکن دیگر نیاز داریم.
وی ادامه داد: تمرکز بازیکنانمان نباید به هم بخورد و فعلا مشخص نیست چه کسی قرار است اضافه شود؛ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، اگر بازیکن ایرانی خوب باشد، چرا هزینه برای خارجی‌ها بپردازیم؟ اگر هم بازیکن خارجی بیاید، باید کیفیت فنی مناسب را داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی نیز اظهار داشت: به قول انگلیسی‌ها ما نباید فریب این سیاست‌ها را بخوریم.
وی درباره سیاست شفر مبنی بر اجازه ندادن به ملی‌پوشان تیم استقلال برای شرکت در ریکاوری تیم ملی نیز گفت: من جای آقای شفر نیستم، اما به بازیکنان خودم این اجازه را دادم.
وی تشریح کرد: علاوه بر سه بازیکن ملی پوش تراکتورسازی، 2 بازیکن دیگر نیز خواستند خودشان ریکاوری کنند و من به آنها نیز اجازه دادم، چون آنها نشان دادند که این قابلیت را دارند.
تقوی افزود: ما باید این نکته را در فوتبال ایران جا بیندازیم؛ شاید خیلی‌ها به من بگویند مربی بی‌نظم، اما من به بازیکنان اعتماد دارم و اگر احساس کنم که به نفع بازیکن است، با مرخصی‌هایشان موافقت می‌کنم.
تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی پیش رو میزبان تیم پارس جم جنوبی است.
تراکتورسازان در بازی قبل در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس مساوی کردند.
تیم فوتبال تراکتورسازی در زمان حاضر در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جا دارد.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.