تیم والیبال شهرداری تبریز در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 16 فردا (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار آغاز می‌شود که شهرداری تبریز در چارچوب دیدارهای این هفته در دیداری خانگی به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.
 
شاگردان عادل بناکار که در دو دیدار اخیر خود به پیروزی رسیده و از رده‌های پائین جدول جدا شده‌اند، در این دیدار به دنبال کسب سومین برد متوالی در لیگ برتر والیبال هستند.
 
شهرداری تبریز در صورت پیروزی در دیدار فردا (چهارشنبه) مقابل فولاد سیرجان می‌تواند ضمن حفظ رده نهم جدول، با سه برد، شرایط بهتری در هفته‌های آتی تجربه کند.
 
گفتنی است، دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و فولاد سیرجان ایرانیان از ساعت 16 فردا (چهارشنبه) و به صورت همزمان با دیگر دیدارهای این هفته در سالن 6 هزار نفری شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود که تماشای این دیدار برای علاقه‌مندان رایگان است.
 
قضاوت این بازی بر عهده مسعود قاری و قادر صادقی بوده و ابراهیم فیروزی به عنوان ناظر داوری دیدار دو تیم معرفی شده است. بهرام سلیمانی نیز نماینده و ناظر سازمان لیگ در این بازی خواهد بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.