به گزارش ایرنا، محمدحسین صومی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) چاراویماق بر تسریع عملیات اجرایی ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان، دیالیز و LDR این بیمارستان تاکید کرد و افزود: سیاست وزارت بهداشت و درمان، ارتقا کیفیت خدمات و تجهیز بیمارستان هاست و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی به طرح پانسیون پزشکان متخصص نیز اشاره کرد و گفت: نقشه پانسیون 6 واحده پزشکان متخصص این بیمارستان توسط مدیریت فنی تهیه و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
صومی همچنین از سرپرست شبکه بهداشت ودرمان چاراویماق خواست تا با تهیه زمین مناسب، نسبت به ساخت خانه بهداشت در روستاهای گویجه قلعه و قوجا کندی اقدام کند.
وی افزود: تکمیل پانسیون های پزشک و مامای مرکز بهداشتی و درمانی روستای آغزیات از دیگر برنامه هایی است که انتظار می رود با پیگیری های مسئولان شهرستانی و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان حل شود.
در این بازدید نوروزی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق نیز به مشکلات این بیمارستان اشاره و خواستار حمایت دانشگاه علوم پزشکی از این مجموعه و رفع کمبود پزشکان متخصص در آن شد.
شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.