به گزارش ایرنا، محمد تقوی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی 2 تیم تراکتورسازی و ذوب ‌آهن اصفهان با تشکر از حضور و حمایت هواداران در بازی‌های گذشته تیمش افزود: بی شک همه هواداران پر شور تراکتورسازی در پیروزی‌های این تیم نقش مهمی را دارند و جزو سرمایه فوتبال ایران هستند.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریزی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فوتبال ایران بیشتر تیم ها با یک روش بازی می کنند ولی من معتقد هستم در هر بازی باید با یک روش و تاکتیک خاص و متفاوت وارد زمین شویم.
وی با اشاره به اینکه نباید از باخت و اشتباه بترسیم، اظهار کرد: هر مربی فلسفه خاص خودش را دارد و هدف من این است که تحت هر شرایطی باید تیم مقابل را زیر فشار قرار دهیم بر این اساس باید به آن تاکتیک برسم و این موضوع به مدت زمانی بستگی دارد که در اختیار دارم.
تقوی همچنین گفت: اولویت من و باشگاه این است که بازیکنان جوان را از آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه کنیم چون که معتقد هستنم تراکتورسازی باید بومی شود و تمرکزمان را باید روی بازیکنان پایه بومی قرار دهیم.
وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تراکتورسازی نیز گفت: فردا به غیر از نقی زاده و اشکان دژاگه، عبداله زاده نیز به دلیل مسائل انضباطی در اختیار تیم نخواهد بود و باشگاه بعد از بازی فردا مقابل ذوب آهن در موردش تصمیم گیری خواهد کرد.
بازی 2 تیم فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان از هفته دوازدهم لیگ برتر فردا جمعه از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
تیم تراکتورسازی با کسب 19 امتیاز در رده سوم و تیم ذوب آهن با کسب 11 امتیاز و یک بازی کمتر در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار دارند.
9853/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.