'معصومه داناپور' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عنوان پنجمی تیم دراگون بوت ایران در رشته های مختلف برای نخستین بار کسب شد و با صدم ثانیه یا دهم ثانیه با تیم های اول، دوم و سوم فاصله داشتیم و داورها با بکارگیری دوربین های حساس توانستند رتبه بندی کنند، چون در نگاه با چشم همه تیم ها همزمان از خط پایان گذشتند.
وی افزود: به طور مثال در رشته 500 متر، تیم دراگون بوت تایلند به عنوان تیم نخست با زمان یک دقیقه و 44 صدم ثانیه و تیم های روسیه، کانادا، چین و ایران به عنوان تیم های بعدی همگی با زمان حدود یک دقیقه و45 صدم ثانیه، دوم تا پنجم شدند و صدم ثانیه تعیین کننده شد.
داناپور با اشاره به اینکه در مسابقات چین، رکورد جهانی را نیز پشت سر گذاشتیم، بیان کرد: رییس فدراسیون جهانی با ابراز شگفتی و تمجید از پیشرفت و تلاش تیم ملی قایقرانی دراگون بوت زنان ایران آینده خوبی را برای تیم پیش بینی کرد.
وی با بیان اینکه سطح مسابقات جهانی چین بسیار بالا و قابل پیش بینی نبود، افزود: روزی حداقل هشت مسابقه انجام می دادیم و تیم های بزرگ را پشت سر گذاشتیم، طوری که درخشش تیم موجب شد تست دوپینگ هم گرفته شود اما همه اعضای تیم سربلند بیرون آمدند.
وی ادامه داد: برای هر یک از اعضای تیم ملی 300 دلار از طرف فدراسیون جهانی پاداش داده شد.
داناپور همچنین گفت: در 20 روز آینده مسابقات قهرمانی آسیا در 'گوانژو' چین آغاز می شود و به همین دلیل از دوشنبه هفته آینده در اردوی آماده سازی تیم ملی در تهران شرکت می کنیم.
مسابقات جهانی قایقرانی 2018 دراگون بوت در چویکینگ چین برگزار و تیم ملی کشورمان در مسافت های 100، 200، 500 و یکهزار متر در جایگاه پنجم جهان قرار گرفت.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.