نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعه 5 اتوبان هشترود- مراغه به علت تاخیر در مشارکت از طرف دولت و پیمانکار راکد مانده است.    
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید حمزه امینی در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خاطر نشان کرد: برای آب رسانی به هشترود 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 300 میلیارد تومان از این مبلغ برای لوله گذاری استفاده خواهد شد تا مردم هشترود بتوانند از آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.    
وی افزود: متاسفانه دولتمردان سعی می کنند که وجود آرسنیک در آب هشترود را لاپوشانی کنند و به علت‌های واهی آرسنیک دار بودن آب هشترود را انکار می‌کنند.   
وی اظهارکرد: اختصاص قیر به شهرهای زیر 20 هزار نفر مسئله دار شده و کسی جوابگوی کمیاب بودن قیر نیست.   
امینی یاد آور شد: برای ایجاد اشتغال پایدار در هشترود کارهای زیادی انجام شده که می‌توان به ساخت چندین سیلو، رفع تعطیلی چندین واحد تولیدی، دایر کردن کارخانجات تولید آهن اسفنجی و ریل آسانسور اشاره کرد که در صورت تکمیل شدن از 500 نفر نیروی کار دعوت  به همکاری خواهد شد.    وی گفت: با توجه به اینکه بوی تعفن رودخانه وسط شهر مردم را آزار می‌دهد، ساخت تصفیه خانه فاضلاب مدرن شهری با اعتبار 40 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال آینده شاهد پیشرفت 85 درصدی این پروژه خواهیم بود.   
وی اضافه کرد: برای مسیر گشایی خیابان از چایکنار حدود 12 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که از این مبلغ چهار میلیارد تومان هزینه اولیه خواهد بود که در آینده نزدیک در اختیار شهرداری هشترود قرار می‌گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.