به گزارش سه شنبه ایرنا، متن پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به این شرح است:
با نهایت تالم و تاثر خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج حسین جبّاریان، نماد صبر و مقاومت و پدر شهدای والا مقام پاسدار شهید رحیم جبّاریان و رضا جبّاریان را دریافت کردم.
پدری مهربان که اُسوه‌های صبر استقامت در راه اعتقاد خود بود و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه هایش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره‌ قطره‌ خونشان طی کنند و حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.
واکنون پس از سال‌ها فراق، روح بلند این پدر بزرگوار به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.
این ضایعه را به مردم غیرتمند و شهید پرور آذربایجان ، خانواده‌های معزّز و معظم شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده محترم جبّاریان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن پدر بزرگوار علّودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.
متن پیام استاندار آذربایجان شرقی نیز به این شرح است:
درگذشت اندوه بار اسوه صبر و استقامت، مرحوم مغفور حاج حسین جباریان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام رضا و رحیم جباریان، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
این پدرصبور و فداکار که با قلبی سرشار از ایمان و پیروی از سیره ائمه اطهار (ع)، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را تقدیم عزت و سربلندی اسلام و ایران کرد، بعد از تحمل سال‌ها دوری و هجران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت خدمت خانواده محترم آن مرحوم و مردم متدین و شهیدپرور استان، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته، رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.
به گزارش ایرنا، شهید رحیم جباریان متولد 1346 در تاریخ 2اسفند 65 در منطقه شلمچه و شهید رضا جباریان متولد1343 در تاریخ 27دی 63در منطقه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.