به گزارش ایرنا، محمد تقوی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی و در جمع خبرنگاران افزود: نمی توانیم فوتبال را در 90 دقیقه به صورت هجومی بازی کنیم زیرا از لحاظ توان بدنی کم می آوریم اما چون گل نخوردیم از نتیجه راضی هستم.
تقوی با اشاره به اینکه این برد به بازیکنان تیمش تعلق دارد، اضافه کرد: بازیکنان با این برد به توانایی های خود ایمان آوردند و فعل 'توانستن' را صرف کردند؛ تراکتورسازی بازی های بعدی را با روحیه مضاعف شروع خواهد کرد.
سرمربی تیم تراکتورسازی افزود: امروز بازیکنان ثابت کردند که به مربی نیاز ندارند بلکه اعتماد به این بازیکنان و میدان دادن تنها خواسته آنان است و در آینده ای نزدیک شاهد حضور این بازیکنان در تیم ملی خواهیم بود.
وی بیان کرد: به بازیکنان گفته بودم که در بعضی از دقایق بازی به تیم حریف میدان دهند و در هنگام حمله آنان از تکنیک ضد حمله استفاده کنند.
تقوی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر فلسفه مربیگری وی، گفت: فلسفه مربیگری حداقل در ایران این است که از بازیکنانم بهترین بازی را ببینم زیرا نمی توان فوتبال را در یک چهارچوب خاص قرار داد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان هم در نشست خبری پس از بازی تیمش با تراکتورسازی، گفت: بازی امروز را با نتیجه خیلی بد واگذار کردیم.
داریوش یزدی افزود: اختلاف ما با تیم تراکتورسازی این قدر نبود که با 6 گل بازی را به پایان برسانیم زیرا تا دقیقه 20 بازی به تیم میزبان اجازه عرض اندام ندادیم.
یزدی ادامه داد: چندین موقعیت خوب در طول بازی برای ما خلق شد اما باز هم شاگردانم نتوانستند گل بزنند.
وی در مورد هواداران پرشور سرخ پوشان اذعان کرد که هواداران امروز به عنوان یار دوازدهم تیم تراکتورسازی مزید بر علت شدند تا در طول بازی اتفاقاتی به وجود بیاید که در نتیجه تاثیرگذار بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد صحنه پنالتی، افزود: اگر پنالتی به دلیل اشتباه داوری باشد، این تصمیم تیم ما را به هم ریخت ولی باید بگویم که شاگردانم خوب بازی نکردند.
به گزارش ایرنا تیم تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر با برتری 6 بر صفر مقابل استقلال خوزستان و با کسب 13 امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.
9853 /518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.