به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم ماشین سازی و پارس جم عصر جمعه از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با حضور نزدیک به هفتصد نفر تماشاگر برگزار شد.
شاگردان مهاجری با ارایه یک بازی سرعتی و تاکتیکی توانستند در دقایق اولیه بازی توسط رضا خالقی فر گل اول بازی را بدست آورند تا دو تیم با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.
نیمه دوم با افزایش حملات و ضد حمله های شاگردان تارتار همراه بود اما تا پایان بازی نتوانستند نتیجه را به تساوی بکشانند.
در این بازی فرید بهزاد کریمی دقیقه 41 با سید احمد مهدی زاده، محمد اهل شاخه دقیقه 68 با محسن یوسفی و سعید مهری دقیقه 81 با رضا خالقی فر برای ماشین سازی و حسین پور امینی دقیقه 54 با نیما انتظاری، محمد شادکام دقیقه 57 با محمد نوری و مجید علی یاری دقیقه 78 ابراهخیم صالحی برای پارس جنوبی جم تعویض شدند.
همچنین سید احمد موسوی از ماشین سازان دقایق 31 و 64 از داور بازی کارت زرد گرفته و از بازی اخراج شد و احمد گوهری از تیم مهمان دقیقه 47 کارت زرد دریافت کرد و سید امیر میر بزرگی هم دقیقه 90 بازی از بازی اخراج شد.
داوری بازی را جواد محمدی، علی اکبر نوری، حمید رضا کنعانی، کمیل غلامی و علیرضا یزدانی بر عهده داشتند.
این بازی قرار بود ساعت 18 و 45 دقیقه برگزار شود که با هماهنگی مسئولان 2 تیم و به دلیل مشکل روشنایی ورزشگاه از ساعت 17 و 15 دقیقه شروع شد.
با این نتیجه تیم ماشین سازی با کسب هفت امتیاز به رده دهم صعود کرد و تیم پارس جنوبی با هشت امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر جام هجدهم فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.