فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 105 هزارو 200 نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذر بایجان شرقی، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا ضمن برنامه‌ریزی و هماهنگی قضایی، این طرح توسط ماموران یگان امداد در شهرستان انجام شد . 
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ماموران نیروی انتظامی موفق شدند تعداد ۱۰۵ هزارو ۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق که فاقد مدارک گمرکی بوده و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود را کشف و ضبط کنند . 
این مقام انتظامی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی سیگارهای مکشوفه ۸۰۰ میلیون ریال است . 
فرمانده انتظامی شهرستان بناب تصریح کرد: در اجرای این طرح یک دستگاه خودرو و دو نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند . 
شفقی در پایان با اشاره به اثرات مخرب کالای قاچاق بر اقتصاد کشور به برخورد قانونی نیروی انتظامی با این پدیده شوم تأکید و از استمرار اجرای این گونه طرح‌ها در شهرستان خبر داد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.