جان توشاک روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با ماشین سازی، افزود: من بارها تکرار کردم همه چیز در باشگاه تراکتورسازی از مدیریت تا بازیکنان، جدید هستند و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد وباید صبور باشیم تا بتوانیم به هماهنگی لازم دست بیابیم.
وی با اشاره به اینکه دربی ها بازی‌های سختی بوده و نباید آنها را ساده فرض کرد، ‌افزود: ما می‌ دانیم که تیم ‌ماشین سازی انگیزه زیادی دارد و فردا برای پیروزی وارد میدان خواهد شد.
توشاک اظهار داشت: خوشبختانه در بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنانم را در اختیار داریم و این امتیاز خوبی برای تیم ما در بازی فردا محسوب می‌شود.
وی با اشاره به بازی هفته قبل مقابل تیم سپاهان، یادآور شد: من از عملکرد شاگردانم در بازی مقابل سپاهان رضایت دارم و تلاش می‌کنیم روند رو به رشدی داشته باشیم و این در حالی است که در بازی مقابل سپاهان ٢ بار عقب افتادیم و در نهایت توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.
توشاک در خصوص جذب بازیکن جدید در خط دفاع، گفت: من از عملکرد خط دفاعی تیمم راضی هستم و به دنبال جذب بازیکنی در این خط نیستیم.
وی در مورد وضعیت یوسف سیدی نیز اظهار داشت:‌ در مورد این بازیکن نظری ندارم و نیازی نیست در این مورد صحبت شود، وی دیگر بازیکن تراکتورسازی نیست.

* مربی ماشین سازی: به دنبال انجام بازی شرافتمندانه هستیم
مربی تیم فوتبال ماشین سازی نیز در این کنفرانس خبری ‌با بیان اینکه از فیروز کریمی تشکر می‌ کنم که به من اعتماد کرد و من را دستیار خود کرد، گفت: تلاش می ‌کنیم فوتبالی در حد نام و آوازه آذربایجان ارایه و و رضایت تماشاگران را جلب کنیم.
یوسف ‌بخشی زاده در مورد بازیکنان غایب و مصدوم تیمش در بازی فردا، عنوان کرد: ما 6 بازیکن مصدوم برای بازی فردا داریم، اما تیم دست و پا بسته ‌ای نیستیم و تلاش می ‌کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
وی اضافه کرد: ما به دنبال 3 امتیاز از بازی مقابل تراکتورسازی هستیم و حتی یک امتیاز نیز ما را قانع نمی ‌کند.
دربی دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز فردا پنجشنبه از ساعت ١٨ در ورزشگاه یادگار امام (‌ره) برگزار خواهد شد.
/3038/٩٨٥٣/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.