به گزارش ایرنا علی یاور عزیزپور روز سه شنبه در آیین تجلیل از روابط عمومی های خبرنگار استان در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد اظهار داشت: 50 طرح عمرانی در حوزه ورزش استان فعال است که اعتبارات ویژه ای برای بهسازی و تعمیر مکان های ورزشی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: اجرای بهسازی بیش از 50 سالن ورزشی استان در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه امسال بیشترین طرح های ورزشی به سر انجام می رسد گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان بازوی وزارت ورزش ، کار ساخت و ساز را انجام می دهد و مکان های ورزشی را تجهیز می کند.
وی افزود: حال ورزش لرستان بد نیست اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و خبرنگاران با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این حوزه ما را همراهی کنند.
عزیزپور بیان کرد: فعالیت مستمر خبرنگاران در حوزه ورزش و جوانان همواره باعث می شود تا به اهداف خود رسیده و بسیاری از فعالیت ها منعکس شود.
وی ادامه داد: طرح هر هیات ورزشی یک خبرنگار در استان در دست انجام است که هرکدام از خبرنگاران باتوجه به ظرفیت ها، تعامل بین هیات و حوزه رسانه را فعال می کند.
عزیزپور با اشاره به اینکه اکنون 27 خبرنگار هرکدام یک هیات ورزشی را برعهده دارند افزود: 52هیات ورزشی در لرستان وجود دارد که برخی از آنها غیرفعال می باشد.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.